آموزش فروش کالا در اینستاگرام 2021-03-05

آموزش فروش در اینستاگرام 11 فن‌ برای افزایش فروش پرتال

شما می توانید آدرس ایمیل، شماره تماس، و موقعیت مکانی خود را در پروفایل قرار دهید. این اطلاعات به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین، این اطلاعات قابل ویرایش هستند و می توانید در هر زمان آن ها را تغییر دهید. یکی از روش های رایج تامین کالا که در آموزش فروش در اینستاگرام بر آن تاکید می شود، خرید مستقیم از بازار و نگهداری آن ها برای فروش است.

اما اتفاقا بستر مناسبی برای تبلیغ و فروش محصولات جانبی مرتبط با آن‌ها است. کالاهای تزیینی مانند محصولاتی که در زیباسازی محیط کاری و خانه -در حجم و اندازه کوچک- کاربرد دارند، فروش خوبی دارند. همچنین اگر تولیدکننده هستید، برای فروش محصولات دستی و دست‌ساز، اینستاگرام بستر مناسبی برای شما است.

به عنوان مثال در تصاویر زیر چند نمونه صفحه اینستاگرام که از این تکنیک استفاده کرده‌اند را مشاهده می‌کنید. ” سوشال پروف” یا به ترجمه فارسی همان “تایید اجتماعی” یکی از تکنیک‌های مورد علاقه من در بازاریابی است. سوشال پروف، یعنی نشان دهید که دیگران شما را تایید کرده‌اند، تایید کردن دیگران هم در استفاده از محصول یا خدمات شما معنی پیدا می‌کند. مثلا گذاشتن یک کفش فوتبال در کنار توپ می‌تواند اندازه واقعی توپ را برای کاربر مشخص کند. سلام، برای جذب افراد در این حوزه می‌تونید در سایت‌های فریلنسری درخواست بدید.

اینطوری با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم تعامل کاربر را افزایش می‌دهید و هم محصول‌تان را خواهید فروخت. اگرچه پیج‌های فروشگاهی زیادی هستند که خودشان با ساخت پست‌های جذاب، فالوور جذب می‌کنند. بااین‌حال، راه آسان‌تر و سریع‌تر استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری است. پیش از انجام این کار ابتدا پیج خود را تاحدامکان بالا بیاورید و محصولات خود را تکمیل یا به اصطلاح بازاری، «جنس خود را جور کنید».

در این هایلایت باید عکس و ویدیو از رضایت مشتریان قرار دهید. همچنین یک هایلایت تهیه کنید که در آن روش خرید از فروشگاه، هزینه ارسال، روش‌های ارسال و زمان ارسال کالا نوشته شده باشد. پروفایل صفحه اینستاگرام شما، مانند ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه شماست. مشتری در همان 3 یا 4 ثانیۀ اول تصمیم می‌گیرد که شما را دنبال کند یا نکند. خلاصه اینکه، باید توجه و اعتماد مخاطب را در همان اولین لحظه، جذب کنید.

در گیم پلی بازی "شبیه‌ساز فروشگاه آب نبات و اسباب بازی" شما باید چیدمان فروشگاه را برای کارایی و زیبایی بهینه کنید و محصولات را به‌صورت استراتژیک قرار دهید. از کامپیوتر درون بازی برای مدیریت موجودی استفاده کنید و کالاها را به‌طور مؤثر در انبار سازماندهی کنید. همچنین، می‌توانید فروشگاه خود را گسترش دهید و با تزئینات جذاب، آن را به مقصدی محبوب تبدیل کنید. فروشگاه اینستاگرام راهی برای کسب و کارها ارائه می‌دهد تا کاتالوگ محصولات خود را به نمایش بگذارند و به مشتریان جدید در اینستاگرام دست پیدا کنند. برندها می‌توانند فهرستی از محصولات قابل خرید را که در قسمت «مشاهده فروشگاه» در صفحه پروفایل اینستاگرام خود در دسترس قرار دهند.

این روش می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد؛ اما نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. درآمد حاصل از فروش لباس در اینستاگرام به حدی بالاست که حتی برخی از سلبریتی های معروفی در ایران و خارج از ایران نیز فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کرده اند. البته یادتان نرود که برای شروع یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، نیازی به شهرت نیست و بسیاری از فروشگاه های موفق در ابتدا ناشناخته بودند.

اگر سعی کنید با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید می‌توانید فروش را افزایش دهید. مثلاً انجام تبلیغات فصلی و برگزاری مسابقه بخش مهمی از آموزش فروش محصول در اینستاگرام است. آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام با ساخت اکانت بیزینس آغاز می‌شود.

با این حال، توجه داشته باشید که با این تغییر، دسترسی به ابزارهای تجاری از دست خواهد رفت. در نهایت، با توجه به نوع کسب وکار و بازار هدف، می توانید از ترکیبی از این روش ها برای تامین کالا استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای نگهداری کالاها به فضایی نیاز دارید؛ بنابر این، باید به حجم و نوع محصولاتی که می فروشید، توجه کنید. در این حالت، شما باید به طور مداوم موجودی کالاها را بررسی کرده و در صورت خرید، با فروشنده تماس بگیرید تا محصول را برای شما ارسال کند. شما با کمک این روش می توانید بر کیفیت محصولات نظارت داشته باشید و موجودی خود را به خوبی مدیریت کنید؛ اما ریسک هایی نیز دارد.

از همین رو کاربران این رسانه اجتماعی تمایل بیشتری به خرید آن‌ه دارند. اکانت اینستاگرام خود را در ابتدا به حالت بیزینس درآورید چون تعداد افراد بیشتری پیج شما را خواهند دید و بالطبع باعث افزایش فروش محصول در اینستاگرام می‌شود. از مشتری بخواهید برای دریافت اطلاعات و لینک خرید محصول، عددی را زیر پست مربوط به آن کامنت کند. پس‌از‌آن برای مشتریان لینک اختصاصی صفحه خرید محصول را ارسال کنید.

این ویژگی ها شامل افزودن دکمه های تماس، نمایش اطلاعات تماس، و امکان اجرای تبلیغات است. این ابزارها به شما کمک می کنند تا ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید. مهمترین قسمت شروع آموزش فروش در اینستاگرام انتخاب محصول است.

اما مهم‌تر از آن مهارت و توانمندی شما در افزایش فروش است. اگر فروش را بلد باشید، می‌توانید سخت‌‌ترین مشتریان را به خرید متقاعد کنید. اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای تبلیغات در مورد محصولات جدیدی است که آن‌ها را عرضه خواهید کرد.

در این مقاله سعی کردم نحوه فروش محصول در اینستاگرام و کاربردی‌ترین تکنیک های این کار را با شما در میان بگذارم. می‌بینید که تکنیک هایی که با هم بررسی کردیم به هیچ وجه غیرقابل اجرا یا عجیب و غریب نیستنذ، فقط با کمی هوشمندی و داشتن امکانات کافی، می‌توانید به یک فروش موفق در اینستاگرام امیدوار باشید. بعد از انتخاب به انتشار محصول در اینستاگرام می‌رسیم که اهمیت بسیار زیادی دارد.

سلاممحصولات رو میتونید به صورت عمده از بازار بخرید اما لازم حتما محصول داشته باشید. میتونید پیج رو راه اندازی کنید بعد که مشتری سفارش داد، محصول رو بخرید و براش بفرستید. در اینستاگرام، جواب کامنت‌ها و پیام‌های افراد را کامل و صمیمانه بدهید. یا اینکه در بعضی از پست‌ها، از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد محصول یا خدمت شما بنویسند. به این ترتیب، می‌فهمید آن‌ها چه می‌خواهند و ایرادات را برطرف می‌کنید. در این بخش باید هر چیزی که برای‌تان هزینه‌بر است را مشخص کنید تا بتوانید برآورد درستی از آنچه که پیش روی شماست داشته باشید.

وقتی مشتریان واقعی تجربیات خود را به اشتراک می گذارند، این امر به دیگران نشان می دهد که محصولات شما قابل اعتماد هستند. به اشتراک گذاشتن این نظرات در استوری ها یا پست ها، نه تنها اعتبار شما را افزایش می دهد، بلکه باعث می شود مشتریان جدید با اطمینان بیشتری به سمت خرید حرکت کنند. برای ایجاد جذابیت بیشتر در پروفایل اینستاگرام، می توانید از فونت های خاص و اموجی ها استفاده کنید. این کار نه تنها به زیباتر شدن پروفایل شما کمک می کند، بلکه باعث می شود توضیحات شما بهتر دیده شود. اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که به شما امکان می دهند از فونت های متنوع در بخش بیو استفاده کنید.

در این روش آموزش فروش در اینستاگرام، با فروشندگان محلی همکاری کنید و از آن ها بخواهید که تامین کالا را بر عهده بگیرند. شما محصولات آن ها را در وب سایت خود قرار می دهید و با استفاده از بازاریابی محتوا، آن ها را به مشتریان معرفی خواهید کرد. اینستاگرام به‌عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران، بستر مناسبی برای فروش محصول و کالا است. در مقاله آموزش فروش محصول در اینستاگرام قصد داریم به راه‌ و روش‌های ایجاد فروش، نحوه فروش و پیدا کردن مشتری در این رسانه اجتماعی بپردازیم.

در بسیاری از موارد این حالت پیش می‌آید که کاربر اصلا نیاز ۱۰۰ درصد به محصول ندارد. اما با دیدن تصاویر زیبا از آن در اینستاگرام ترغیب می‌شود که آن را خریداری کند. همچنین از آنجایی که ماهیت رسانه اجتماعی اینستاگرام عکس است، در این رسانه می‌توانید به زیباترین شکل کالاهای مصرفی و تزیینی را معرفی کنید.

اولین اصل در تولید محتوا در این پلتفرم، شناخت مخاطب هدف و انتخاب درست موضوع است. هرچه بهتر مخاطبان خود را بشناسید و نیاز آن‌ها را بدانید، محتوایی که می‌سازید برایشان جذاب‌تر خواهد بود. پس از اینکه محتوا را از درون غنی کردید، باید ظاهر آن را جذاب و مخاطب‌پسند کنید. اگر در ابتدای مسیر هستید و بودجه کافی برای ساخت محتوای حرفه‌ای ندارید، به تصاویر باکیفیت و مرتبط، کپشن‌های جذاب و تخفیف‌های وسوسه‌انگیز کفایت کنید. با توسعه کسب‌وکار و افزایش بودجه تبلیغات، ساخت ویدیو و همکاری با اینفلوئنسرها را به تقویم محتوایی خود اضافه کنید.

ایجاد صفحه و پیج با هدف فروش محصول در اینستاگرام به‌دلیل اینکه زیرساخت‌های فنی جهت خرید و پرداخت آنلاین وجود ندارد، در چارچوب تعریف فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی قرار نمی‌گیرد. اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و فروش در دنیای امروز است. یکی از مهم‌ترین نکات در موفقیت آنلاین‌شاپ، انتخاب درست محصول است. با شناسایی محصولی که مشتریان واقعا به آن علاقه دارند، همیشه چند قدم از رقبا جلوتر هستید. بعضی از آن‌ها به معرفی محصولات بسنده می‌کنند، بعضی به‌دنبال شهرت برند هستند و عده‌ای هم تلاش می‌کنند ترافیک سایت خود را افزایش دهند. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، بهتر است محتوای مناسب با مراحل مختلف قیف فروش را در پیج خود قرار دهید.

تمرکز بر کیفیت بالا، طراحی‌های به‌روز و ارائه خدمات مشاوره برای چیدمان از دلایل موفقیت این پیج هستند. این روش به مخاطب نشان می‌دهد که محصول شما چطور می‌تواند زندگی آن‌ها را بهتر کند و ارتباط احساسی عمیق‌تری ایجاد می‌کند. شما می‌توانید داستانی واقعی از تجربه مشتری‌های قبلی را که از محصول شما استفاده کرده‌اند، بازگو کنید. همچنین، برای جذاب‌تر کردن محتوا، سناریوهای خلاقانه بسازید که در آن ابتدا مشکلی رایج به نمایش گذاشته شود و سپس محصول شما به‌عنوان راه‌حل این مشکل معرفی گردد. در ویدیوهای کوتاه، نحوه استفاده از محصول را به شکلی جذاب نمایش دهید و روی نقاط قوت و مزایای محصول تمرکز کنید. همچنین، با نشان‌دادن جزئیات دقیق مانند بافت یا کيفيت ساخت محصول، اعتماد بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کنید.

این اکانت امکان بارگذاری حرفه‌ای محصول و دسترسی مخاطبان به صفحه فروشگاه را فعال می‌کند. همچنین امکانات تجزیه‌و‌تحلیل عملکرد پیچ را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. برای انتخاب محصول مناسب برای فروش در اینستاگرام، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را به‌خوبی بشناسید. بررسی کنید چه نیازها یا علاقه‌هایی دارند و به‌دنبال چه نوع محصولات یا خدماتی هستند. محصولاتی که جذابیت بصری بالایی دارند، مانند لوازم جانبی، مد، لوازم دکوری، لوازم آرایشی یا خوراکی‌های خاص، در اینستاگرام موفق‌تر عمل می‌کنند.

برای جذاب و حرفه‌ای شدن ویدئوها از نرم افزارهای ادیت مانند camtasia، filmoraGo و Adobe clip استفاده کنید. بسیاری از افراد، تصورشان این است، که زیاد بودن تعداد فالوورها، برای فروش کافیست. حتی با پرداخت هزینه، فالوورهای فیک (جعلی) می‌خرند تا بقیه گول ظاهر را بخورند. اما در حقیقت، شما با یک فالوور هم می‌توانید محصول یا خدمت‌تان را بفروشید! پیشنهاد ما این است، به‌جای اینکه روی افزایش تعداد فالوورها وقت و هزینه صرف کنید، روی جذب فالوور هدفمند تمرکز کنید. شما پیج را راه اندازی کنید، پست و محتوای بدرد بخور در آن بگذارید، کمی محصولتان را معرفی کنید.

ویدیوها به دلیل ماهیت پویا و جذاب خود، احساسات مخاطبان را درگیر می کنند و آن ها را به سمت محصولات شما سوق می دهند. با نمایش جزئیات محصولات در ویدیوها، مشتریان می توانند به طور مجازی محصول را بررسی کنند و این حس را داشته باشند که گویی آن را لمس کرده اند. پس از انتخاب گزینه  Business، صفحه ای نمایش داده می شود که شما را با ویژگی های حساب تجاری آشنا می کند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام