چگونه درآمد ادمین اینستاگرام را در فصول مختلف تغییر دهیم؟2022-04-10
درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام + آموزش نوین هاب
خدمات مدیریت اینستاگرام می تواند بهترین گزینه برای دیده شدن کسب و کار شما باشد. اگر شما نیز قصد ورود به این عرصه دارید و می خواهید با حقوق ادمین اینستاگرام آشنا شوید، تا پایان مطالب ما را همراهی کنید. در مورد افزایش فالوور نیز قبلاً کمی توضیح دادم و مقالهای را نیز معرفی کردم.
ادمینهایی که در این بازه درآمدی قرار میگیرند، مهارت بالایی در تولید انواع محتواهای باکیفیت و جذاب را دارند. از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا ادیت و تدوین و همچنین تولید بنرهای گرافیکی جزو مهارتهایی است که این ادمینها دارند. ادمینهایی که میخواهند محتوا تولید کنند، باید به ابزارهای مختلفی مثل فتوشاپ و پریمیر در رایانههای شخصی یا اپلیکیشنهای موبایل مثل ولو (Vllo) یا پیکسارت (Picsart) آشنا باشند. توجه داشته باشید، در صورتی که فرد مورد نظر شما معتمد نباشد، این کار میتواند باعث به خطر انداختن صفحه شخصی شما شود.
میتوانید با برندها و تجار همکاری کنید و پستهای تبلیغاتی را در صفحه خود منتشر کنید. برخی از ادمینها که در حوزه تبلیغات، برنامهریزی، بازاریابی و ارائه مشاوره به کارفرما نیز فعالیت دارند، در این دسته قرار میگیرند. ما برای کمک به ارتقا سطح شما مجموعه ای ویدیویی با پوشش تمامی نکات لازم در زمینه ادمینی تحت عنوان آموزش ادمینی اینستاگرام گرد هم آوری کردیم تا شما را به یک ادمین حرفه ای اینستاگرام تبدیل کنیم . اما همچنین، اداره و مدیریت یک اکانت اینستاگرام با نقش ادمین نیاز به دقت، تحلیل و استراتژی دارد؛ زیرا رقابت برای جلب توجه مخاطبان بسیار فراگیر و سختتر از گذشته است. همچنین، از آنجایی که اینستاگرام به صورت مداوم الگوریتمها و قوانین خود را بهروزرسانی میکند، نیاز به پیگیری و فهم این تغییرات نیز وجود دارد.
به همین خاطر ادمینها لزوماً صاحبان اصلی پیج نبوده و ممکن است در طول زمان هم تغییر کنند. برای تبدیل شدن به یک ادمین موفق در اینستاگرام، باید دانش و مهارتهای متنوعی را کسب کنید. از جمله این مهارتها میتوان به شناخت الگوریتم اینستاگرام، تولید محتوای جذاب، تعامل با مخاطبان، تحلیل دادهها و استفاده از ابزارهای مختلف اینستاگرام اشاره کرد. در این مقاله، ما به صورت جامع و مرحله به مرحله، تمام مواردی را که برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفهای نیاز دارید، به شما آموزش خواهیم داد. هر یک از کسب و کارهای فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام زمینه فعالیت، نوع محصول و خدمات گوناگونی دارند. از طرف دیگر توان مالی کارفرمایان نیز با یکدیگر متفاوت است و هر کدام از آنها مبلغ مشخصی را برای مدیریت پیج توسط ادمین های متخصص و باتجربه تعریف کرده اند.
بنابراین، در صورتی که کارفرما هستید و نیاز به ادمین دارید، کافی است به بخش درج آگهی در وبسایت دیدوگرام مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. در آگهی خود میتوانید شرایط و حقوق ادمین مورد نظر خودتان را هم تعیین کنید. همچنین برخی از ادمینهایی که در کار تبلیغات، برنامهریزی، بازاریابی و مشاوره هم به کارفرما کمک میکنند، در این بازه درآمدی قرار میگیرند. پیش از آنکه با میزان حقوق ادمین اینستاگرام آشنا شویم، بهتر است بدانیم که یک ادمین، دقیقاً چه وظایفی بر عهده دارد و چه کاری انجام میدهد که بابت آن حقوق دریافت میکند. از دیگر نکات حرفهای برای افزایش حقوق ادمین اینستاگرام پیدا کردن زمان درست برای انتشار محتواست. برای پیجهای مختلف با توجه به گروه سنی مخاطب، ساعت آنلاین نیز متفاوت است.
ادمین دایرکتر، با فروتنی به مشتریان شما پاسخ میدهد و به تصمیم گیری بهتر آنها برای خرید محصولات، کمک میکند. ادمین دایرکتر با برقراری تعامل با مشتریان و فالوورهای شما، آنها را متقاعد کرده و اعتمادشان را جلب میکند و کسب و کار شما را به سمت پیشرفت بیشتر سوق میدهد. ادمینی که تمام وظایف مربوط به شغل خود را انجام میدهد، قطعاً حقوق بالاتری دریافت میکند؛ چون به عنوان مثال، علاوه بر تولید محتوا، باید کارهای تبلیغات، تعامل و برنامهریزی صفحه را هم انجام دهد. به همین نسبت، ادمین اینستاگرامی که تنوع محدودتری از کارها را بر عهده میگیرد، حقوق پایینتری هم دریافت میکند.
مدت قرارداد مدیریت اینستاگرام یکی از مهم ترین مواردی است که باید اطلاعات مربوط به آن به طور شفاف در قرارداد ذکر گردد. در قرارداد مدیریت اینستاگرام ، طرفین باید مشخص کنند که این قرارداد میان آنها برای چه بازه زمانی تنظیم گردیده است. همکاری با یک ادمین اینستاگرام ممکن است کوتاه مدت و در حد یک یا دوماه ماه بوده و در برخی موارد این همکاری می تواند بلند مدت و در یک بازه ۶ ماهه یا یک ساله باشد. تمامی نکات اعم از شکل و نحوه همکاری باید به طور دقیق در قرارداد مدیریت اینستاگرام ذکر گردد و ادمین نیز موظف است تا طبق بندهای تنظیم شده در قرارداد، به تعهدات خود عمل نماید. انتشار محتوا، بالا بردن تعامل یا انگیجمنت پیج، توانمندی افزایش فالوور، توانایی مشاوره به کارفرما و نوشتن کپشن از وظایف یک ادمین است. توانایی مالی کارفرما و اندازه کسبوکار نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار روی حقوق ادمین است.
مهارت داستان گویی
گاهی اوقات یک ادمین باید مجموعهای از کارهای مختلف از جمله مدیریت محتوا، پاسخگویی به دایرکتها و کامنتها، تحلیل دادهها و افزایش فالوورها را انجام دهد. به چه کسی ادمین میگویند؟ ادمین در لغت به معنای مدیر است و از همین معنی میتوان به ماهیت این شغل پی برد. ادمین اینستاگرام کسی است که مهارت تولید محتوا، تعامل، اعتمادسازی، تبلیغات و فروش در اینستاگرام را دارد و می تواند به هر کسب و کاری کمک کند تا در دنیای اینستاگرام فعالیت کند. شاید مهمترین مهارت یک ادمین اینستاگرام، تولید محتوای حرفهای باشد زیرا محتوا، بخش اصلی این کار است و ارزش کار ادمینها با مهارت و توانایی آنها در تولید محتوا سنجیده میشود.
هشتگ های نیچ، هشتگ هایی هستند که فقط یک طیف خاص از مخاطبان را هدف قرار می دهند و گستره زیادی را در بر نمی گیرند. اما چون بازار هدف آن ها کاملا مشخص است، بهتر می تواند مورد توجه و استقبال کاربران قرار گیرد. من درآمد بین۲/۵ تا۴ میلیون مدنظرم هست فقط بخش انتشار محتوا به چه صورت هستش؟ داخل توضیحات مربوط به این بخش آورده بودید.
- {
- برای جذب فالوور واقعی، باید محتوای باکیفیت تولید کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، از هشتگهای مرتبط استفاده کنید و با سایر پیجها همکاری کنید. |}{
- من درآمد بین۲/۵ تا۴ میلیون مدنظرم هست فقط بخش انتشار محتوا به چه صورت هستش؟ داخل توضیحات مربوط به این بخش آورده بودید. |}{
- بدون هیچ محدودیت سنی، هر کسی که گوشی داشته باشد میتواند برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کند و برای خود یک پیج بسازد. |}
- نحوه تسویه حساب یکی از مهمترین مواردی است که باید به دقت در قرارداد مدیریت اینستاگرام ذکر شود.
- در ادامه برخی از مواردی که بر حقوق ادمین تاثیر دارند را مورد بررسی قرار داده ایم.
- با تمرکز و تخصص در یک موضوع خاص، این ادمین میتواند محتوای مرتبط و جذاب را برای مخاطبان ایجاد کند، بازار هدف خود را به بهترین نحو شناسایی کند و نیازها و خواستهای آنها را برآورده کند.
در این زمینه هم برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدتی انجام شده است تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما مشتریان گرانقدر ارائه دهیم. اما میتوان وظایف دیگری را نیز برای ادمین درنظر گرفت که در اینجا، چند مورد را توضیح میدهم. ما در آکادمی رنان صفر تا صد ادمین شدن را از مبتذی تا حرفه ای آموزش می دهیم و می توانید از دوذه های رایگان آکادمی رنان، مقالات تخصصی ادمینی اینستاگرام و دوره های ادمین متخصص رنان استفاده کنید. ۱-کنوا Canva چیست؟یک ابزار عالی برای تولید محتوای جذاب و طراحی پست هاست. ادمینی یکی از شغل های جدید حوزه کسب و کار و به ویژه اینستاگرام است.ادمین یکی از اصطلاحات رایج این روزهای دنیای کسب و کار است. در کارازما، ما باور داریم که هیچ چیز به اندازه یک تیم حرفهای و متعهد نمیتواند موفقیت یک سازمان را تضمین کند.
با توجه به اینکه اگر حرفهای نباشید و با ابزارهای طراحی آشنایی کامل پیدا نکنید، سخت است تا بتوانید یک پیج خوب را مدیریت کنید تا درآمد بالا به دست بیاورید. در حال حاضر، فعالیت در شبکههای اجتماعی بهعنوان یک محیط رو به رشد برای کسب و کارها و افراد، موقعیتی مناسب برای کسب درآمد دلاری فراهم کرده است. انگلیسی بهعنوان یک زبان جهانی، شما را قادر میسازد که با مخاطبان و فرصتهای بینالمللی ارتباط برقرار کنید و به راحتی با برندها و شرکتها در سراسر جهان همکاری کنید. این امر باعث افزایش دسترسی به بازارهای بزرگتر، فرصتهای تبلیغاتی جدید و افزایش تعداد فالوورها و تعامل با مخاطبان میشود که در نتیجه افزایش درآمد و بهرهوری شما را بهطور قابل توجهی افزایش میدهد. با گذشت زمان شبکه اجتماعی اینستاگرام جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است. علاوه بر این سرعت بالای Instagram سبب شده تا فضای آن به یک محیط مناسب برای بازاریابی و فروش انواع محصول و خدمات و همچنین ارائه آموزش های مختلف تبدیل شود.
در قراردادی که بین صاحب اصلی پیج و ادمین تنظیم می گردد، درباره شکل انجام کار، ساعت کاری، وظایف و تعهدات، میزان و نحوه حقوق دریافتی و سایر موارد صحبت می شود. نمونه قرارداد مدیریت اینستاگرام در واقع متنی است که برای شروع همکاری میان مالک پیج و ادمین اینستاگرام با در نظر گرفتن مفاد مختلف تنظیم می گردد. هر شخصی با توجه به نوع کسب و کاری که دارد می تواند یک پیج اینستاگرامی را راه اندازی نماید. مدیران پیج ها عمدتا با بررسی سابقه و رزومه کاری ادمین ها، فرد دلخواه خود را استخدام می کنند. ادمینی که تمام وظایف مربوط به شغل خود را انجام میدهد، قطعاً حقوق بالایی دریافت میکند؛ چون به عنوان مثال، علاوه بر تولید محتوا، باید کارهای تبلیغات، تعامل و برنامهریزی پیج را هم انجام دهد. اولین و مهمترین عاملی که دستمزد ادمین را مشخص میکند، توانمندیهای خود ادمین است.
آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام، فردی است که مسئولیت مدیریت و رشد یک صفحه اینستاگرام را بر عهده دارد. در این مقاله، ما به شما آموزش میدهیم که چگونه از صفر تا صد یک ادمین حرفهای اینستاگرام شوید. درآمد یک ادمین اینستاگرام به شدت متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله تعداد دنبال کنندگان، درصد ارتباط با آنها، نوع محتوا و راهکارهای درآمدزایی که انتخاب میکنید بستگی دارد.
برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم نیست که بلاگر، اینفلوئنسر یا شخص معروفی باشید. بلکه میتوانید در هر موقعیت شغلی و اجتماعی که هستید، به عنوان مدیر پیج اینستا فعالیت داشته باشید. حالا همه یک گوشی هوشمند دارند که از طریق آن میتواند Admin اینستاگرام شوند. همچنین از طریق کامپیوتر، لپتاپ و یا یک تبلت هم میتوانید مدیریت پیجهای اینستاگرام را برعهده بگیرید. ادمین هایی که توانایی زیادی در تولید محتوای جذاب دارند عموما حقوقی بین 6 تا 15 میلیون تومان دریافت می کنند.
نکات مدیریت پیج اینستاگرام
حتی ادمینهایی دیدهایم که با مشاورههای حرفهای به پیجهای بزرگ، به درآمد 30 میلیون تومانی هم رسیدهاند. ادمین پیج کسی است که با انتشار محتوا، تغییر ظاهر پیج و پاسخگویی به کاربران، مدیریت کامل صفحه را برعهده میگیرد. حالا با کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام یک شغل مجزا ایجاد شده است و در واقع ادمین شدن به معنای به دست گرفتن یک شغل جدید است.
ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟ این سوالی است که بارها برای کسانی که کسب و کار تازهای را در اینستاگرام آغاز کردهاند، پیش آمده است. حالا بسیاری از برندها و مشاغل برای داشتن مشتریان بیشتر در اینستاگرام فعالیت میکنند و از آنجا که فرصت کافی برای مدیریت پیج خود را ندارند، به دنبال استخدام ادمین هستند. کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پر رونق این روزها در صنعت دیجیتال مارکتینگ است. اما حقوق این شغل چقدر است و چطور باید از راه آن درآمد کسب کرد؟ با ما در کارینو همراه باشید تا به شما پاسخ دهیم. علاوه بر اینها، ادمینهای اینستاگرام میتوانند در نقش ادمین تولید محتوا فعالیت کنند و محتوای خلاقانه و جذاب را برای جلب توجه مخاطبان تولید کنند. این ادمینها معمولاً از طریق آگهیها، همکاری با برندها و به اشتراک گذاشتن لینکهای افلییت به درآمدزایی میپردازند.
برای مثال اگر مخاطب پیج زنان خانهدار باشند، در هر ساعتی از روز ممکن است آنلاین شوند. اگر مخاطب پیج کارمندان دولتی هستند، باید از ساعت 14 عصر به بعد منتظر آنلاین شدن آنها باشید. اگر به دنبال افزایش درآمد از ادمین اینستاگرام و مدیریت پیج هستید باید بر امکانات اینستاگرام تسلط پیدا کنید. یک ادمین حرفه ای باید با قابلیت های اینستاگرام آشنا باشد و بتواند از آنها به بهترین شکل استفاده کند.
مبلغ قرارداد مدیریت اینستاگرام یکی از مهم ترین مواردی است که پس از توافق طرفین باید در قرارداد درج شود. اگر بند یا تبصره ای برای کاهش یا افزایش مبلغ قرارداد با توجه به عملکرد ادمین وجود دارد، این موارد نیز باید به طور کامل در قرارداد ذکر گردد. درآمد ادمین اینستاگرام به طور مستقیم به نوع وظایف و مسئولیتهایی که بر عهده دارد بستگی دارد.
شما به عنوان یک مدیر، باید به دنبال جذابترین ایده تولید محتوا در اینستاگرام باشید، با به کار گیری بهترین تجهیزات، آن را اجرایی کنید و در مناسبترین زمان پست کنید. منظور از زمان مناسب، ساعتی از روز است که اغلب فالوورهای شما در اینستاگرام هستند و امکان دیده شدن پست شما در بالاترین حد خود است. اما برای راحتی کار شما، من چند ابزار را معرفی میکنم که به شما در مدیریت پیج اینستاگرام خیلی کمک میکند. اینگیجمنت ریت (Engagement Rate) یا نرخ تعامل، از مهمترین آمارهایی است که بسیار به کار میآید.
اینستاگرام یک پلتفرم سرشار از محتوای متنوع است و تنها ایدههای نوآورانه میتوانند در این فضا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. برای موفقیت در این شبکه بایستی محتوای چند رسانه، جذاب و منحصر به فردی تولید کرد. ایدههای خلاقانه و طوفانهای فکری سازنده موجب دیده شدن محتواهای فرد در بخش اکسپلورر شده و به جذب فالوورهای بیشتر برای پیج کمک فراوانی میکنند. اما باید به این نکته توجه داشت که کیفیت کار ادمینهای با هزینه کم ممکن است پایینتر باشد و ممکن است به اندازه یک ادمین حرفهای به کسبوکار شما کمک نکنند.
{همکاری بین تیمی و مدیریت چندجانبه
|}بله، اگر بتوانید مدیریت دو پیج را تحت کنترل خودتان داشته باشید، می توانید در ماه حدود 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید. به اعتقاد اکثر ادمین های اینستاگرام حرفه ای، کار ثابت در یک شرکت و به صورت حضوری آینده خیلی درخشانی نخواهد داشت و تنها حسن آن کسب تجربه و امنیت شغلی و حقوق ثابت می باشد. در این زمینه، استفاده از هشتگهای مناسب و پرطرفدار اهمیت زیادی دارد؛ زیرا میتواند دسترسی به پستها را افزایش دهد و باعث جذب مخاطب جدید شود. همچنین، نوشتن کپشنهای متقاعدکننده میتواند تاثیر زیادی روی افزایش فروش یا معرفی خدمات برند داشته باشد. توجه داشته باشید که حتی می توانید وب سایت های رسمی کسب و کارها را پیدا کرده، با آن ها تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر همکاری با تلفن برای آن ها توضیح دهید. یکی دیگر از موارد مهمی که در این قرارداد نوشته می شود، تعهد ادمین پیج در خصوص فاش نکردن اطلاعات محرمانه شرکت یا موسسه ای است که مسئولیت ادمین بودن آن را بر عهده دارد.
هیچ چیز به اندازه تولید محتوای حرفه ای نمی تواند میزان درآمد شما را از طریق ادمینی اینستاگرام افزایش دهد. اگر می خواهید در این زمینه موفق شوید حتما تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید. یادگیری تولید محتوا با موبایل در این زمینه می تواند کمک بسیاری به شما کند به دلیل اینکه دیگر نیازمند تجهیزات گران قیمت نخواهید بود.
با رعایت چند نکته ابتدایی، شما هم می توانید مثل یک مدیر موفق در عرصه تولید و ارائه محتوا عمل کنید. این بخش از مطلب ادمین Instagram را به پاسخگویی به سوالات رایج مخاطبان اختصاص میدهیم. حضور در گروه های مرتبط، شرکت در سمینارهای دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با متخصصان، میتواند فرصت های شغلی بیشتری برای شما فراهم کند. ادمین آنالیز پیج، باید به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه تمام تغییرات در پیج را تحلیل کند. برای مثال باید بررسی کند که شروع کردن استوریهای روزانه از ساعت 8 صبح بازدید بیشتری دارد یا ساعت 10 صبح.
شغل ادمینی با تمام مزایایی فوقالعادهاش، مشکلات خاص خودش را هم دارد. به همین دلیل در دیدوگرام تصمیم گرفتیم پلتفرمی را آماده کنیم که ادمینها بتوانند مهارتها و نمونه کارهای خودشان را معرفی کنند و پس از یادگیری مهارتهای ادمینی، وارد بازار کار بشوند. شما میتوانید لیستی از ادمینهایی که در این پلتفرم ثبت نام شدهاند را اینجا ملاحظه کنید. اخیراً به سایت «Comparably» مراجعه کردیم تا بدانیم که حقوق ادمین اینستاگرام در کشورهای خارجی چقدر است. مطالعات این سایت نشان میدهد که حقوق ادمین به طور میانگین سالانه 83,401 دلار است که از این مقدار 71,151 دلار حقوق پایه و 12,250 دلار پاداش است. البته این مجموعه یک بازه حقوقی 52 تا 97.5 هزار دلاری هم برای ادمینهای مختلف اینستاگرام در نظر گرفته است.
یک ادمین خوب زمانی را برای انتشار محتوا در نظر می گیرد که بتواند بیشترین بازدید را داشته باشد. حتما برای انتخاب زمان مناسب انتشار پست و استوری باید نوع مخاطب هدف در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما کارمندان هستند باید زمانی پست و استوری را منتشر کنید که کارمندان بتوانند آنها را مشاهده کنند. پس از آنکه عکاسیهای تصاویر انجام شد، ادمین فتوشاپ مسئول ویرایش عکس، افزودن لوگو، متن تنظیم کنتراست و ایجاد سایر تغییرات گرافیکی خواهد بود تا کیفیت نهایی محتوا افزایش پیدا کند. ادمین instagram فتوشاپ میتواند مهارتهای فتوشاپ و ویرایش عکس را به خوبی پیش ببرد تا یک محتوای بصری جذاب برای مخاطبان ایجاد کند.
بعضی محتواها فقط با هدف دیده شدن و افزایش فالوور ساخته می شوند و بعضی برای کمپین فروش و رساندن مخاطب به هدف پیج ساخته می شوند. شما تا حالا پیجی را مدیریت کرده اید؟ چقدر درآمد تونستید از طریق این روش پول درآوردن از اینستاگرام بدست بیاورید؟ در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بذارید. با ارتقای مداوم مهارتهای خود، میتوانید با شرکتهای معتبرتری همکاری کرده و سطح درآمد خود را بالاتر ببرید.
عکاسی و فیلمبرداری، ادیت و تدوین و تولید بنرهای گرافیکی مهارت هایی هستند که این ادمین ها دارند. این ادمین ها عموما به فتوشاپ و نرم افزارهای ادیت موبایل کاملا مسلط هستند. گاهی اوقات ادمین یک کسب و کار کوچک را پیش می برد و واضح است که به دلیل محدودیت درآمدکارفرما، ادمین اینستاگرام نیز حقوق محدودی را دریافت می کند.
اگر مهارتهای خود را افزایش دهید و چند پیج را مدیریت کنید، میتوانید به درآمدی باورنکردنی از این شغل برسید. اما اگر صرفا به عنوان شغل دوم به آن نگاه میکنید، باید به همان درآمد چند میلیونی راضی باشید. یکی از دغدغههای دانشجویان و یا کسانی که به دنبال شغل دوم هستند، تداخل ساعت کاری با سایر وظایف آنها است. در شغل ادمینی شما محدودیت زمانی نداشته و میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز به کار مشغول شوید؛ به همین دلیل است آن را بهترین شغل دانشجویی میدانند.
هدف نهایی ما این است که فضایی ایجاد کنیم که به آن «بهشت تیمی» میگوییم؛ جایی که هر عضو تیم احساس ارزشمندی و رضایت کند. یکی دیگر از مهمترین وظایف یک ادمین این است که بزرگترین و حرفهایترین رقبای خود را بشناسد تا از نقاط قوت آنها ایده بگیرد و سعی کند نقاط ضعف آنها را در کار خود اجرا نکند. بنابراین، زمانی که مشتری میخواهد محصولی را بهطور مستقیم در اینستاگرام سفارش دهد، ادمین باید اطلاعات او را دریافت و به واحدهای فروش و تحویل ارجاع دهد. ادمین باید این کار را با دقت و سرعت انجام دهد تا سفارشات به موقع و به درستی به دست همه مشتریان برسد. ادمین باید ترفندها و راههای ایمن نگه داشتن پیج را بداند و از هر راهی برای اطمینان از ایمنی پیج استفاده کند. به عنوان مثال، فرض کنید که مخاطبان شما کارمند هستند، پس بهتر است زمانی که این افراد وقت آزاد برای اینستاگرامگردی دارند، مطالب را منتشر کنید.
همچنین، گاهی اوقات افراد یا شرکتهای بزرگ برای بهبود و توسعه کسبوکار یا افزایش فروش خود در این رسانه اجتماعی، اقدام به استخدام ادمین میکنند تا صفحهشان در مسیر درست و منطقی قرار گیرد. در مقاله «شغل ادمینی اینستاگرام چیست؟»، به تفصیل درباره ادمین و وظایف او صحبت کردهایم. کسب و کارهای اینستاگرامی، وظایف مختلفی برای ادمینهای خود در نظر میگیرند. گاهی مواقع یک ادمین تمام وظایفی که پیش از این بیان شد را بر عهده دارد و در برخی بیزینسها هم ادمین تنها مسئول انتشار محتواها و پاسخگویی به کامنتها و دایرکتهاست. میزان اختیارات و مسئولیتهای یک ادمین، اصلیترین عامل تعیین حقوق و تعرفه ادمین اینستاگرام است.
این لینک