راهکارهای نوین برای افزایش فروش2022-10-14

جدیدترین تکنیک‌های فروش؛ معرفی 9 روش برای فروش بیشتر مجله کسب و کار بازده

انسان ها در شرایط مختلف رفتارهای متفاوتی از خود بروز می دهند و شما باید برای هر تیپ شخصیتی، تکنیک های افزایش فروش جداگانه به کار بگیرید. فروشندگان حرفه ای به شیوه های مختلف، سعی می کنند فروش را افزایش دهند. اگر شما فروشنده هستید، اصلی ترین وظیفه شما افزایش فروش و به دنبال آن افزایش سود هست. اگر تکنیک های فروش را یاد بگیرید می توانید سریع تر معامله کنید و مشتری های بیشتری را به طور مستقیم و غیرمستقیم جذب کنید. شما متناسب با محصولات، پرسونای مشتری، میزان بودجه مشتری و… می توانید از تکنیک های مختلف فروش استفاده کنید. آنها تحصیل کرده اند و قبل از هر خریدی ساعت ها تحقیق می کنند و از طرفی مردم از اینکه شما چیزی به آنها بفروشید متنفرند.

شاید این کار به افزایش فروش منجر نشود، اما قطعا رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. فرض کنید یک مشتری جدید که از طریق کمپین بازاریابی فروش ویژه ی نوروز جذب شده و خرید کرده است، با بخش پشتیبانی تماس بگیرد. اگر از نرم افزار CRM خود درست و کامل استفاده کرده باشید، شخصی که پاسخ تلفن او را می دهد با یک نگاه به پروفایل وی می تواند پیشینه ی خرید او محصول یا محصولات خریداری شده را نیز مشاهده کند. یکی از بهترین راهکارهای افزایش فروش این است که قیمت رقبا را بشکنید.

قطعاً در این مجموعه مقالات، تکنیک‌های مشابهی را هم مشاهده خواهید کرد که برای کسب‌وکارهای مختلف تکرار شده‌اند. یکی از همین راه های فروش محصول که به شدت هم موثر است استفاده از نرم افزار CRMاست. اگر دوست دارید بدانید این نرم افزار چگونه به افزایش فروش شما کمک می‌کند، و نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران فروش ما در بخش مشاوره فروش صحبت کنید. همان گونه که در ابتدای بحث گفتیم، روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری این روزها نسبت به گذشته تغییر کرده است و صاحبین کسب‌و‌کارها باید از همه ابزارهای موجود برای رقابت در بازار استفاده کنند.

فرهنگ اعتماد، تاثیر چشمگیری بر موفقیت و بهره‌وری تیم‌های مختلف سازمان شما خواهد داشت. اگر کارکنان شما به یکدیگر اعتماد داشته‌باشند، با انرژی بیشتری سر کارشان حاضر می‌شوند، تعامل بهتری با سایر کارمندان دارند و نرخ ترک آن‌ها کمتر است. این افراد در طول روز، استرس کمتری را متحمل می‌شوند و از شغل خود رضایت بیشتری دارند؛ در نتیجه بهره‌وری و عملکرد بهتری نیز خواهند داشت.

تولید و انتشار ویدیوهای خلاقانه

اما از طرف دیگر، کارشان بیشترین تأثیر ممکن را برای جذب افراد بیشتر و در نهایت فروش بیشتر دارد. در ادامۀ راهکارهای عملی افزایش فروش، باید به نقش پررنگ مشتریان هم اشاره کنیم. روش دیگر برای افزایش فروش، استفاده از گوگل ادز است؛ همان تبلیغات در گوگل.

همون‌طور که همون اول گفتیم، اگه می‌خواید بیشتر بفروشید، نرم افزار باشگاه مشتریان دوباره رو امتحان کنید. اما علاوه بر این روش، در ادامه ۱۸ روش قطعی دیگه به شما معرفی می‌کنیم که می‌تونید از طریق اون‌ها فروشتون رو بیشتر و بیشتر کنید. مثلا در یک مقطع مشخص در سال یا برای یک محصول خاص خود می‌توانید شرایط ویژه‌ای داشته باشید که می‌دانید این افراد را به خرید از شما ترغیب می‌کند. همچنین با استفاده از روش‌های تبلیغاتی مختلف در فضای وب یا راه انداختن کمپین‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید این افراد را دوباره به سمت خرید از کسب و کار خود جذب کنید. در این مقاله قصد داریم راه‌ مهم افزایش فروش را بررسی کنیم که با توجه به شرایط کسب و کار خود، می‌توانید از مناسب‌ترین آن‌ها برای جذب مشتری‌های جدید کمک بگیرید.

شما هم میتوانید برای مناسبات خاصی مثل تولد مشتری ، سالگرد ازدواج ، روز زن ، روز مرد و سایر مناسبت ها با ارائه ی تخفیف محدود مشتری را وادار به خرید کنید. خودتان را برای خرید یک محصول از سایت یا یک صفحه ی مجازی در نظر بگیرید ، اگر برای خرید دودل هستید ، اگر به صفحه ی اعتماد مشتریان نگاهی بیندازید قطعا با اعتماد بیشتری خرید خواهید کرد. همیشه یادتون باشه؛ این حق مسلم مشتری‌هاست که در مورد محصولات یا خدماتی که از شما دریافت می‌کنن، اطلاعات درست و کافی داشته باشن. اکثر فروشگاه‌های معتبر اینترنتی برای محصولات مختلف، جدول مشخصات تنظیم می‌کنن یا خدماتشون رو به‌طور شفاف توضیح میدن.

قطعا نمی‌توانیم بگوییم یک راه باعث می‌شود به سرعت فروشتان را صد برابر کنید، افزایش فروش نیازمند صرف زمان است. پیشنهاد ما این است تکنیک‌هایی که به شما گفتیم را اجرا کنید، به فرایند فروشتان نظم بدهید و سریعتر از قبل فروشتان را زیاد کنید. روی تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ هم سرمایه‌گذاری کنید. علاوه بر این با گسترش استفاده از واتساپ به عنوان یک شبکه اجتماعی، می‌توانید روی افزایش فروش به کمک واتساپ نیز سرمایه گذاری کنید.

با ایجاد اعتماد، روابط قوی با مشتری ایجاد کنید

در کل، وقتی از طرف شخص یا مجموعه‌ای مشتری برای‌تان فرستاده می‌شود و در نهایت آن مشتری خرید انجام می‌دهد، بخشی از مبلغ را به‌عنوان حق‌الزحمه به فرستنده پرداخت می‌کنید. مثلاً اگر گل‌فروش هستید، سعی کنید سایت شما برای جست‌وجوی عبارت گل مریم (برای مثال) در بالای نتایج نمایشی باشد؛ به این ترتیب، کلی ترافیک و بازدیدکننده جذب سایت خواهد شد. وقتی اطلاعات کاملی راجع به مشتریانتان داشته باشید، می‌دانید چه مشکلی آن‌ها را آزار می‌دهد.

تصور کنید یک غذای خوشمزه در ظرفی کثیف و بدون کوچکترین تزئینی برای شما آورده شود. حالا همان غذای خوشمزه را با دورچینی جذاب و تزئینی رنگین و زیبا تصور کنید. تا جای ممکن، عکاسی از محصولات خود را با عکاسی حرفه‎‌ای انجام دهید. خلاصه مطلب اینکه یا باور داشته باشید که سرمایه‌گذاری در این فضا بازگشت مناسبی خواهد داشت یا انتظارات عجیب و غریب بدون سرمایه‌گذاری مناسب نداشته باشید. فروشگاه بزرگ و معروف والمارت، بعد از آنکه وب سایت خود را برای کاربران موبایل بهینه سازی کرد، با افزایش ۲۰% فروش آنلاین مواجه شد!

همیشه تلاش کنید از فناوری‌ها و راه‌حل‌های نوین و بهینه استفاده کنید. یکی از راه‌های آنالیز استفاده از پردازش زبان طبیعی و استخراج مشکلات تماس‌ها از طریق هوش مصنوعی است. هم‌چنین در فضاهای فروشگاه با استفاده از سامانه ترددشمار و بررسی دقیق فروشندگان بخش‌های مختلف عملکرد آنها را تحت نظر بگیرید. شما می توانید بعد از خرید مشتری برای او پیامک تشکر از خرید و کد تخفیف برای خرید ارسال کنید و مشتری را برای استفاده از کد تخفیف ترغیب کنید.

علاوه بر این، حضور در بازارهای محلی و جشنواره‌های فرهنگی نیز باعث شناخت بیشتر برند شما می‌شود و این امر کمک می‌کند تا بتوانید با مشتریان جدید ملاقات و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنید. اگر قصد دارید از بازاریابی محتوایی استفاده کنید، باید محتوایی تولید کنید که واقعا برای مشتریان مفید باشد. با تحقیق درباره کلمات کلیدی، می‌توانید بفهمید که چه عباراتی مشتریان بالقوه شما را به سمت وب‌سایتتان جذب می‌کنند. این اطلاعات باعث می‌شود تا بتوانید محتوایی تولید کنید که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد. به عنوان مثال، اگر شما صاحب کسب‌و‌کار لوازم خانگی باشید و کسی عبارتی مانند «راهنمای خرید تلویزیون سونی» را جستجو کند، می‌توانید محتوایی درباره راهنمای خرید تلویزیون سونی به او ارائه دهید. با این کار، کسب‌‌وکار شما میان انبوهی از اطلاعات موجود در اینترنت برجسته می‌شود و مشتریان بیشتری به سمت شما می‌آیند.

هم راه‌های خرید بیشتر و هم راه‌های پرداخت متنوع‌تر، کار مشتری را راحت‌تر می‌کند و احتمالا فروش شما را هم افزایش می‌دهد. حتی اگر به رفتار خودتان هم دقت کنید، مخصوصا این روزها ترجیح می‌دهید که به طور مثال خیلی از کالاها را به صورت اینترنتی خریداری کنید و هزینه‌اش را درب منزل با کارت بانکی پرداخت کنید. اگر طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع را دارید، ساختار سایت، صفحات محصول، کاتالوگ‌هایتان را به گونه‌ای طراحی کنید که تا حد امکان گزینه کمتری به بازدید کنندگان ارائه دهد. این مسئله احتمال غرق شدن بازدید‌کننده توسط ده‌ها محصول مختلف را کم می‌کند. در عوض اگر خدمات متنوعی دارید، دسته بندی‌های بیشتری ایجاد کنید که مشتری دقیقا به دسته بندی درست و مورد نیاز خود مراجعه کند. همه ما به دنبال خریدن تجربه‌های جدید یا نتیجه استفاده از یک محصول هستیم.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

قبل از تعیین قیمت، باید هزینه‌های تولید محصول را دقیق مشخص کرده و مشخص کنید که مشتری چرا باید این قیمت را برای محصول شما بپردازد. همچنین باید بفهمید رقبا چه قیمتی را برای محصول یا خدمات مشابه انتخاب کرده‌اند. برای اینکه ببینید قیمت منطقی است یا نه، باید ابعاد مختلف محصول را بررسی کنید.

خبر خوب این است که شما عزیزان می توانید سوالات خود را در زمینه اجرای این راهکارهای نوین افزایش فروش از کارشناس وبسایت سحاب بپرسید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده کنید. فروشنده ای که پشتکار بالایی دارد، رد شدن از سمت مشتری را یک عدم موفقیت در نظر نمی‌گیرد. یک فروشنده ماهر دید خود را مثبت‌اندیشانه تغییر می‌دهد و به سادگی به سمت مشتری بالقوه بعدی خود حرکت می‌کند. این پایداری همان چیزی است که باعث می‌شود فروشندگان به اهداف خود برسند و به طور مداوم در افزایش فروش خود پیشرفت دئاشته باشند. با انجام تحقیقات دقیق درباره نیازها و تمایلات مشتریان و همچنین بررسی رقبا، می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود بخشید.

یکی از روش‌ هایی که به شما توصیه می‌ کنیم تبلیغات توسط اینفلوئنسرها است‌‌. آن‌ ها می‌ توانند برند شما را به خوبی معرفی کنند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش شما داشته باشند. یکی از بهترین روش‌ هایی که می‌ تواند سودآوری کسب و کار شما را بیشتر و بیشتر کند، فعالیت در دنیای مجازی است‌. اگر بتوانید یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، بی شک در میان مخاطبان شناخته‌ تر خواهید شد. اما بالا بردن فروش در فضای آنلاین نیز بسیار مهم بوده و روش‌ هایی خاص دارد. پیام رسان با دارا بودن بانک پیامک مناسبتی ، گنجینه ای از متن های مناسبتی را ارائه داده است که کسب و کار ها جهت تبلیغات و یا حتی ارسال پیامک انبوه مبه مشتریان خودشان می توانند از آن استفاده کنند.

این دسته شامل راه های افزایش فرشی است که مشتریان را از طریق آموزش و ارائه ارزش‌های بیشتر به محصولات یا خدمات شما جذب می‌کنند. یکی دیگر از روش های مؤثر برای افزایش فروش، استفاده از تبلیغات گوگل است. این روش به شما امکان می دهد که برای کلمات کلیدی خاص مانند “گل مریم” در بالا یا پایین نتایج جستجو تبلیغ کنید.

برای اینکه تبلیغات خود را همین حالا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم ایبوک رایگان «آموزش تبلیغات در گوگل» را دانلود کنید. اشتراک تجربیات و دانش با همکاران و افراد دیگری که در زمینه فروش فعالیت می‌کنند، می‌تواند به یادگیری از تجربیات دیگران و ارتقاء مهارت‌های‌فروش کمک کند. دریافت بازخورد از مربیان و همکاران، مشاهده و تجزیه و تحلیل عملکرد خود، و تلاش برای بهبود مداوم مهارت‌های‌فروش می‌تواند به توسعه‌ی مهارت‌های فردی و حرفه‌ای کمک کند. استفاده از نمایشگاه‌ها، نمونه‌های قابل استفاده، ویدیوهای توضیحی و تست محصولات می‌تواند کمک کننده باشد.

شما برای افزایش فروش، نه تنها باید در این حوزه فعالیت کنید، بلکه باید حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته باشید و برای فروش بیشتر در اینستاگرام، تلگرام و … تلاش کنید. بهترین تیم‌های فروش علاوه بر اجرای درست استراتژی‌ها، با تحلیل‌های خود می‌توانند فروش را افزایش دهند.اجرای یک ساختار آموزشی درست به کارشناسان فروش یک استراتژی بسیار مهم در افزایش فروش است. با بیشتر شدن مشتریان شما نیاز دارید علاوه بر حفظ کیفیت پاسخ، اطلاعات کاملی به مشتریان بدهید. به همین دلیل نیاز به یک تیم یادگیرنده دارید که در تمامی مراحل مشتریان را پیگیری درست بکنند. بهتر است با شناخت مشکلات مشتریان و به نمایش گذاشتن آنها فضای ذهنی مخاطبان را در اختیار بگیرید.

یک CTA مؤثر می‌تواند  فروش شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. این نه تنها به حفظ رابطه شما با مشتریانتان کمک می‌کند، بلکه به کمک شما هم می‌آید تا سرنخ‌های جدیدی به دست آورید که احتمال خرید بیشتری دارند. زیرا آنها یک ارجاع مستقیم دریافت کرده‌اند، بدون هیچ تلاش اضافی از طرف شما. اصلاً لازم است در مورد اهمیت افزایش فروش صحبت کنیم؟ کسی هست که میزان اهمیت این موضوع را نداند؟ اما یک سوء تفاهم بزرگ در حوزه افزایش فروش وجود دارد! این موضوع باعث شده مدیران کسب‌وکارهای مختلف تصور کنند که این تنها راه افزایش فروش و موفقیت است. برای مثال، اگر شما گل فروش هستید، باید کلمات کلیدی مرتبط مانند “گل رز” را هدف بگیرید تا سایت شما در نتایج جستجو برای این عبارت در صدر قرار گیرد.

با ایجاد برنامه‌هایی که آن‌ها را تشویق به معرفی دوستانشان می‌کند، می‌توانید از مزیت‌های حضور آن‌ها بهره‌مند شوید. به عنوان مثال ارائه پاداش به مشتریانی که دیگران را به شما ارجاع می‌دهند، می‌تواند بسیار موثر باشد. این روش نه تنها باعث جذب مشتری جدید می‌شود، بلکه وفاداری مشتریان فعلی را نیز تقویت می‌کند. با استفاده از این استراتژی، می‌توانید به راحتی جامعه مشتریان خود را گسترش دهید. ارائه خدمات پشتیبانی خوب به مشتریان می‌توانند آن‌ها را حفظ و به خرید مجدد ترغیب کند که نتیجه چنین امری قطعاً افزایش فروش شما خواهد بود. براساس آمارها حدود 93 درصد از مشتریان قبل از خرید محصول یا دریافت خدمات به بررسی نظرات می‌پردازند.

با استفاده از این راهکارها و تطبیق آنها با وضعیت خاص شرکت شما، می‌توانید فروش در بخش پخش مویرگی را افزایش دهید و عملکرد کسب و کار خود را بهبود بخشید. لازم نیست کافه‌ای داشته باشید با کارت پانچ که به مشتریان پیشنهاد می‌کند 9 قهوه بخرند تا قهوه دهم را رایگان دریافت کنند. شما می توانید برنامه وفاداری مشتری بدون توجه به صنعت خود داشته باشید. یک بار دیگر با کشف اینکه چه چیزی بیشترین انگیزه را برای خریدار شما ایجاد می کند، شروع کنید. اگر چیزی را ارائه دهید که هیچ‌کس واقعاً نمی‌خواهد، آنها احساس خاصی نخواهند کرد – و ایجاد احساس خاص در آن‌ها نکته مهم است. در حالی که ممکن است سایر مشاغل را به عنوان رقابت در نظر بگیرید، می توانید موقعیت فعلی خود را در بازار با همکاری با دیگران افزایش دهید.

در مقابل، اگر محیط کاری سازمان شما سمی باشد و کارمندان به‌جای اقدامات سودآور، به بحث و شایعه‌پراکنی مشغول باشند، در درازمدت به کسب‌وکار شما آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد خواهد شد. وقتی تکلیف نقش‌ها مشخص شد، نوبت به استفاده هوشمندانه از توانایی‌های تیم می‌رسد. وظیفه شما به‌عنوان یک مدیر این است که هر فرد را در جایگاهی قرار دهید که بیشترین احتمال موفقیت را داشته باشد. اگر کسی مهارت کمی در سئو یا نویسندگی دارد، نباید وظایفی مثل تولید محتوای سایت یا استراتژی SEO را به او بسپارید.

در این مقاله، بیش از 20 پلن افزایش فروش کسب و کارها مورد بررسی قرار گرفت. همه این راهکارها به کسب و کارها کمک می‌کنند تا رضایت مشتریان را افزایش دهند و به رشد و پیشرفت دائمی دست یابند. علاوه بر مشتریان باید فرآیندهای داخلی شرکت را هم بهبود داد و برای آنها استراتژی‌های درستی را اتخاذ کرد.

بنابراین بهتره همیشه به ویژگی‌هایی فکر کنید که شرکت یا فروشگاه شما رو از رقیب‌هاتون متمایز می‌کنه. تاکید و سرمایه گذاری روی این تمایزها به افزایش فروش کسب‌وکار شما کمک می‌کنه. اگر می‌خواهید به سرعت فروشتون رو افزایش بدید و بهترین بازدهی از تبلیغات رو بگیرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کسب‌وکارتون رو در پلتفرم‌های معرفی کسب‌وکار مثل بهترینو ثبت کنید.

یکی از قوی‌ترین انواع استراتژی فروش و افزایش آن قرار دادن مشتری به عنوان قهرمان داستان برند شماست. تبدیل کردن مشتری به قهرمان می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار به برند شما در ذهن مخاطب کمک کند و مشتری را برای گرفتن ارتباط بیشتر تشویق کند. برای اینکه مشتری خود را تبدیل به قهرمان کنید کارهای مختلفی باید انجام دهید که ما در اینجا چند اقدام اساسی در این زمینه را بررسی می‌کنیم. داشتن استراتژی درست کمک می‌کند تا تیم شما پیامی ثابت و واضح را به مشتریان بالقوه و بالفعل ارائه دهد. این یکپارچگی در پیام می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند و اثربخشی و فروش شما را افزایش دهد. هرقدر اطلاعات بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه بتوانید آن‌ها را جذب کنید هم بیشتر می‌شود.

{

۲. مشکلی را که می‌توانید حل کنید، شناسایی کنید

|}

البته که هر فردی مشکلات مخصوص به خودش را دارد؛ اینجا صحبت از مشکل مشترکی است که راه‌حل آن در اختیار شما است. برای اینکه بتوانید مشتریان راغب بیشتری جذب کنید، اول از همه باید ویژگی‌ها، نیازها و علایق مشتریان خود را به‌خوبی بشناسید. اجازه دهید به یکی از قدیمی‌ترین اصطلاحات بازاری‌ها، یعنی «پاخور» اشاره کنیم. آن‌ها سعی می‌کردند به روش‌های مختلف مثل پخش تراکت یا حتی جارزدن، پاخور مغازه را افزایش دهند. افراد می‌توانند با تمرین و توسعه مهارت‌های فردی خود، مهارت‌های فروششان را بهبود دهد.

مشتریان فعلی، بهترین گزینه برای افزایش فروش محصولات و یا خدماتتان هستند. آن‌ها قبلاً از محصولات شما استفاده کرده‌اند و به شما اعتماد دارند؛ بنابراین اگر خدمات باکیفیتی به آن‌ها ارائه دهید، احتمال خرید مجدد آن‌ها بیشتر می‌شود. در نظر گرفتن برخی شرایط ویژه فروش و بازاریابی فقط برای مشتریان فعلی، روشی عالی برای پاداش دادن به مشتریان وفادار و افزایش فروش است. چرا که برخی از افراد وقتی می‌بینند امتیازها و شرایط ویژه شرکت فقط برای جذب مشتریان جدید طراحی‌شده، ناراضی یا ناامید می‌شوند. بهتر است تبلیغات فروش و بازاریابی را برای مشتریان فعلی خود به‌طور منظم ارسال کنید؛ مثلاً ماهانه یا سه ماه یک‌بار. این‌چنین برنامه‌ریزی تبلیغاتی باعث می‌شود که ارتباط با مخاطبان را حفظ کنید.

  • باید اطلاعات کامل خودتان را در این صفحه قرار دهید؛ طراحی و پالت رنگی خوبی استفاده کنید و غیره.
  • اگر تکنیک های فروش را یاد بگیرید می توانید سریع تر معامله کنید و مشتری های بیشتری را به طور مستقیم و غیرمستقیم جذب کنید.
  • {
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در این مرورگر، برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.
  • |}{
  • اگر محصولاتی که آنها را می فروشید، جذاب و کاربردی نباشد و نیاز مردم را رفع نکند شاید در کوتاه مدت به عنوان خرده فروش موفق باشید اما در دراز مدت نمی توانید فروشی پرسود داشته باشید.
  • |}{
  • داشتن وب سایت مثل داشتن یک خانه است که سندش به نام شما است و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و دیگر بسترها مثل زندگی کردن در خانه اجاره‌ای.
  • |}
  • برای مثال قرار دادن یک نمونه (سمپل) مانند رژ لب در سفارش مشتریان باعث معرفی و نشان دادن کیفیت این محصول به مشتریان می‌شود.

تبلیغات آنلاین، از جمله تبلیغات در گوگل، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، به شما کمک می‌کند تا به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید. تبلیغات آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که پیام خود را به‌طور گسترده و موثر منتقل کنید و به افزایش فروش دست یابید. ابزارهای CRM به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات مشتریان را به‌خوبی مدیریت کنید و روابط بلندمدت و وفادارانه با آن‌ها ایجاد کنید. CRM اطلاعات مهمی درباره تعاملات و نیازهای مشتریان به شما می‌دهد که می‌تواند به بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش کمک کند. مشتریان به دنبال کسب‌وکارهایی هستند که خدمات پس از فروش مناسب ارائه دهند.

البته قبل از این کار، باید محصول یا خدمت خوبی ارائه کنید که نظرات دریافتی مثبت باشند. به طور کلی، برای یادگیری تکنیک های افزایش فروش، مهم است که به روش‌های متنوع و مناسب به همراه تمرین و تمرکز مداوم توجه کنید. همچنین، ایجاد یک فرهنگ یادگیری مستمر و توسعه فردی در سازمان می‌تواند به بهبود عملکرد کمک کند. با تیم فروش خود راه‌های جدیدی برای ایجاد بسته‌ها، راه‌حل‌های بلندمدت و هر چیزی که برای جایگاه شما منطقی است، بیاندیشید.

ارسال پیام‌های خودکار مثل پیامک تشکر بعد از خرید و اطلاع‌رسانی‌ها نمونه‌هایی از برقراری ارتباط موثر هستن. اگر تعداد مشتری‌هاتون از یه حدی بیشتره، احتمالا انجام این کار به صورت دستی وقت زیادی ازتون می‌گیره. در عوض می‌تونید از پنل باشگاه مشتریان دوباره استفاده کنید تا در روزهای خاص به صورت اتوماتیک برای مشتری‌هاتون پیام تبریک ارسال بشه. فضای شبکه‌های اجتماعی، این روزها با گذشته بسیار متفاوت است و باید برای موفقیت در این فضا، حرفه‌ای عمل کنید.

زمانیکه فروش حضوری به درستی از سوی شما انجام شود، بزرگترین دست‌آوردها و مشتریان را در دل خود بوجود خواهد آورد. در واقع باید برای تیمتان حضور داشته باشید، با این نگرش که “چکاری برای شما می‌توان بکنم؟” و “چطور به تیم خدمت کنم؟”. همین نگرش سبب می‌شود تا رابطه محکمی با مشتریانتان ایجاد کنید و تمرکزتان بر نتیجه گرفتن مشتری باشد. در صورت توافق، می توانید محصول مکمل را مستقیما به مشتری ها ارائه داده و به آنها بگویید که سازمان الف از این پس با شما همکاری کرده و این محصول را نیز ارائه می دهید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع