نکات ظالمانه آموزش برنامه نویسی

به منظور بهبود سهولت برنامه نویسی، زبان های اسمبلی (یا زبان های برنامه نویسی نسل دوم-2GL) اختراع شدند که از ز

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

به منظور بهبود سهولت برنامه نویسی، زبان های اسمبلی (یا زبان های برنامه نویسی نسل دوم-2GL) اختراع شدند که از زبان ماشین فاصله گرفتند تا درک برنامه ها را برای انسان آسان تر کنند، اگرچه قابلیت حمل را افزایش ندادند. و برخی از برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند دو شکل یا شی متفاوت را در دو فریم کلیدی قرار دهید و خود نرم‌افزار تمام فریم‌های میانی را برای تبدیل یکی به دیگری پیدا می‌کند. این دستگاه درام دارای هشت صدای طبل مختلف بود: درام لگد، تله، هی-هت، کاباسا، تنبور، دو تام تام، دو کنگا، زنگ گاو، کلاو و دست. دارای الگوریتم‌های طبقه‌بندی، رگرسیون و خوشه‌بندی مختلف است که آن را به کتابخانه‌ای برای پروژه‌های یادگیری ماشین تبدیل می‌کند. این امر با کامپایل کردن کد زبان جاوا در یک نمایش میانی به نام بایت کد جاوا به جای مستقیماً به کد ماشین خاص معماری به دست می اینجا آید. این فناوری های سیستم های توزیع شده جاوا را به گزینه ای جذاب برای سیستم های توزیع شده بزرگ تبدیل می کند. برنامه ها به شما ابزارهایی برای ترسیم یا ایجاد عناصر با استفاده از دستگاه ورودی مورد نظر خود (ماوس ، پیست یا تبلت قلم) می دهند. پیمایش در جدول زمانی (معمولاً با کلیک و کشیدن با ماوس یا دستگاه ورودی دیگر) شستشو نامیده می شود. Article was g​en᠎erated by G​SA C ontent Generator  DE MO !

همه چیز به جای فیزیکی دیجیتالی است (به عنوان مثال یک صفحه ماوس و رایانه به جای قلم و کاغذ) ، اما روش ها بسیار مشابه هستند ، و هنوز کار زیادی است. این فقط برخی از اقدامات بسیار اساسی برای حرکت یا تغییر روی صفحه نمایش است. به جای اینکه شیء را به موقعیت جدید منتقل کنید ، می توانید پارامترهای موجود در شی را از یک صفحه کلید به حالت دیگر تغییر دهید ، به عنوان مثال ، شیء را به سمت پایین مقیاس دهید یا آن را به رنگ دیگری تبدیل کنید. در این موارد ، به جای دیدن حرکت شی ، یا می بینید که آن را کوچک می کند یا به آرامی رنگ را تغییر از اینجا می دهد. ممکن است ابزارهایی برای ترسیم شکل آزاد (قلم ، مداد و ابزارهای برس) وجود داشته باشد ، چیزها را پاک کنید ، مناطق را با رنگ پر کنید و به سرعت شکل های هندسی خاصی ایجاد کنید (بسته به اینکه در 2-D یا 3-D کار می کنید ، مسطح یا سه بعدی ، نرم افزار انیمیشن). ساده ترین راه برای شروع انیمیشن ، ایجاد یک شیء ساده با استفاده از شکل نرم افزار خود یا ترسیم ابزار (یا وارد کردن یکی از آنها ایجاد شده یا ذخیره شده در جای دیگر) است ، شیء را در جایی در منطقه کار خود قرار دهید و یک قاب کلید را در جدول زمانی وارد کنید (روش درج کردن کلید های کلید با استفاده از نرم افزار متفاوت خواهد بود ، اما معمولاً می توانید این کار را با استفاده از منوی کشویی یا ترکیب سریع کلید انجام دهید).

می توانید کلید های کلید بیشتری را اضافه کرده و شیء خود را بیشتر دستکاری کنید تا حرکت یا شکل گیری را انجام دهید ، تا زمانی که یک انیمیشن طولانی تر داشته باشید ادامه دهید. در بیشتر بسته های نرم افزاری ، می توانید در جدول زمانی قرار بگیرید تا انیمیشن خود را در حال حرکت ببینید ، یا می توانید روی فریم های جداگانه در جدول زمانی کلیک کنید تا آنچه در آن قاب است مشاهده کنید. این نمایش ها آنچه را که به عنوان اثر CSI شناخته شده است ، ایجاد کرده است و نحوه مشاهده مردم اجرای قانون را بر اساس این نمایش های هیپرسیلیزه تغییر داده است. اینها به همراه بسیاری دیگر از مفاهیم و روشهای اساسی انیمیشن ، هنوز توسط افرادی که در رسانه های فیزیکی و نرم افزار متحرک هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد و در برخی موارد آنها در عملکرد اساسی بسته های نرم افزاری کار شده اند. با این حال ، استفاده از انیمیشن به طور کم و فقط هنگامی که واقعاً مؤثر باشد ، مهم است. شما می توانید از یک ابزار انتخاب کننده برای کشیدن اشیاء از قبل ایجاد شده به جای اینکه دوباره آنها را مجدداً ایجاد کنید ، استفاده کنید. شما اساساً در حال مشاهده اشیاء از چندین فریم روی صفحه همه به طور هم زمان هستید. همچنین ممکن است یک فضای خالی در اطراف مرحله وجود داشته باشد که بتوانید تا زمانی که آنها را به منطقه اصلی منتقل نکنید ، عناصری را که روی صفحه نمایش ظاهر نمی شوند ، قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید طول انیمیشن خود را تنظیم کنید (یا به موقع یا در قاب).

شما ممکن است مجبور شوید به نرم افزار بگویید تا یک حرکت بین یا چیزی مشابه ایجاد کند ، یا ممکن است این کار را به صورت این لینک خودکار انجام دهد. نام موارد ممکن است فقط به اندازه کافی متفاوت باشد تا مدتی شما را از بین ببرد ، بنابراین آموزش های پیاده روی برای نرم افزار خاص مورد استفاده شما نیز اینجا ببینید توصیه می شود. حتی ممکن است بخواهید کاری به نام "انیمیشن روی دوتایی" انجام دهید ، جایی که یک تنظیم 24 فریم در ثانیه را نگه می دارید اما فقط هر قاب دیگری را تحریک می کنید. اگر می خواهید هر قاب را بکشید ، تمام فریم ها می توانند فریم های کلیدی باشند. شما به طور کلی فریم های کلیدی را در هر زمان وارد می کنید ، مانند یک شیء ظاهر می شود یا یک حرکت شروع یا پایان می یابد ، اما می توانید به همان اندازه قاب های کلیدی را که می خواهید وارد کنید. من فقط می خواهم آن را پاره وقت انجام دهم. در نرم افزار انیمیشن ، به طور کلی یک جدول زمانی در پنجره برنامه شما وجود دارد ، معمولاً با شماره قاب ، به شما امکان می دهد تا چه اتفاقی بیفتد و چه موقع.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهترین منابع لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن